Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle technische problemen van je auto
Door Bobik Wezep
Wie kan mij een richting in helpen.

Ik heb gisteren een trip gemaakt van ca.150 km. Geen problemen. Vervolgens even 10 min gestopt bij iemand (auto uit gehad). Daarna starten lopen. Vervolgens nog weer 2 km gereden om thuis de auto neer te zetten.
Na een klein uurtje wil ik weer de auto starten, maar doet niets. Geen startmotor die ook maar probeert rond te draaien. Accu is goed, net vervangen en vollop stroom. Ik hoorde eerst nog wel de brandstofpomp, maar heel kort.
Het lijkt alsof er iets met de startonderbreking is, want hij doet helemaal niets als ik de sleutel omdraai.
Heeft iemand een idee? Ik heb wel spanning, maar als ik de sleutel omdraai gebeurt er helemaal niets. Waar moet ik zoeken?
Door tempel
35334514startmotor.jpg
35334514startmotor.jpg (54.37 KiB) 752 keer bekeken
Massakabel over je startmotor , wil nog wel eens oxideren en vervolgens doormidden gaan. Als je er een ervaren wegenwacht bijhaalt pakt hij gelijk een zaklantaarn en controleert dat als eerste.
Door Bobik Wezep
Heren,

Woont er iemand in de buurt van Wezep die een (gebruikte) startmotor heeft voor een VR6? (uiteraard voor weinig.... :wink: )

De (VW) code is: 02 A 911 023 H

Zou mooi zijn, wil hem snel weer op de weg hebben!! :)

Gr Rob
Door RayVr6
Sloop (joop Pater) in kampen heeft een sloop vr6 staan zit het blok en startmotor ook nog in. hijs ook niet te duur dus maar je moet hem wel zelf er af sleutelen.

heb ook nog wel een aantal start motors maar weet niet welke wel goed is en niet en die daar bij pater kwam rijdend binnen :)

misschien heb je er wat aan suc6