Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle technische problemen van je auto
Door klette vr666
beste kameraden wie kan me helpen met ombouw vr6!!

ik heb een golf 2 1.3 van 1983 zeer zeldzaam dus nu heb ik er een vr6 ingelegd boit en motor steken er al in maar ik geraak niet verder met remmen,kabelboom en zekeringskast??wat heb ik nu nog nodig voor deze in orde te krijgen!!! aub alle hulp is welkom dringend!!ik ben van antwerpen mvg yannick
Door klette vr666
hey makker thx voor de raad weet je mss iemand met een zekeringskast en kabelboom van 1990??en wat bedoel met remmerij ik heb de vooras en achteras gestoken van vr6 is dit ook goed??mvg
Door klette vr666
koppeling sttekt eronder maar garagist zegt dat ik een pedalen set van een passat nodig heb omdat deze hydrolisch is kan dit??radiator hebk ik nog niet kan deze van een gti of g60 mvg
Door JeanCullas
zekeringkast kan ook van de vr6
Golf 2 vanaf 89-90 tot golf 3 97 is dezelfde zekeringkast...

Benzinetank ook van de vr6 nemen... zodat je de pomp in de tank hebt

Als je onderstel van de golf vr6 hebt genomen en achteras dan ga je 5 gaats dus neem je ook gewoon de remmen van de golf 3

Radiator neem je van golf 2 g60 of corrado vr6

Pedalenset g60 of eventueel van de golf 3... met een paar kleine aanpassingen gaat die er ook in maar dan neem je ook de hydrolische pomp voor koppeling van de golf 3 en de hoofdremcilinder zodat die past op de pedalenset

Voor de rest moet ge is goed rondzien op internet naar "how to's"
Staat genoeg info op het net ivm ombouw vr6

Veel succes