Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle technische problemen van je auto
Door Dennis-Mash
Heeft iemand een schema van de penbezetting op de zekeringkast van een Corrado VR6 uit '92? Ben namelijk opzoek naar de contact punten D11 en W44 en als ik het goed uitgedokterd heb moeten dit zekering kast pen bezettingen zijn.

Dit alles moet ik weten voor het aansluiten van mijn cruise control.
Door klamath
Ik heb in m'n eigen corrado ook cruise control ingebouwd. Heb hiervoor een setje uit een '89 G60 genomen. (met een nieuw type pookje.)
En alle kleuren van de cruise control kabelboom kwamen overeen met de kleuren van de kabelboom in de auto.
Dus zou bij die van jou ook zo moeten zijn. (zou ik niet blind vanuit gaan natuurlijk.. kan mee gerommeld zijn oid.) maar 't is wel leuk als extra controle zou ik zeggen.

Welke functies zitten op die pootjes trouwens?
Je hebt toch alleen maar constante +, geschakelde +, massa en het snelheids signaal wat aangesloten moet worden?
Door Dennis-Mash
Bedankt voor de link Doppie! Daar heb ik echt wat aan gehad want ik ben er nu achter dat de kleuren combinaties van de bekabeling in ieder geval klopt. Maar hoe krijg ik de bekabeling van de CC kabelboom nu aan de zekeringkast? Want ik zie nergens de mogelijkheid om de connectors van de kabelboom van de CC aan te sluiten op de zekering kast.

Dit is dus de connector die op de plek zit op de zekeringkast waar de CC op aangesloten moet worden.

Afbeelding

En dit zijn mijn stekkertjes van de CC kabelboom.

Afbeelding

Hoe krijg ik deze dus op de juiste penbeztting? Kostblokjes of kroonsteentjes lijken mij niet de juiste optie.. ;)
Door DoppieVr6
Geen dank ! Ik moet mijn CC Kabelboom ook nog nalopen, maar heb me er nog niet in verdiept. Als ik thuis ben zal ik de foto's is even nakijken of die toevallig erop staat.