Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle technische problemen van je auto
Door Rinze
Hallo,

Mijn passat vr6 loopt stationair prima. Ook als de koude loop voorbij is loopt hij prima, maar als je tijdens de koude loop gas geeft loopt hij niet erg lekker. Slaat soms bijna af. Heeft iemand suggesties waar te zoeken? Ik zit zelf aan de LMM te denken. Alle ideeen zijn welkom.

Groeten Rinze
Door Mars
Heb je de stappenmotor al gereinigd?
Door Rinze
Nee nog niet. Heb nog niks gedaan. Wou eerst even weten wat ik het beste allemaal kan proberen. Er zijn hier mensen die er veel verstand van hebben! Bedankt voor de tip...
Door Rinze
Als ik veel gas geef lijkt het inderdaad of hij op minder cilinders loopt. Ga dinsdag stappenmotor, gasklephuis en filter even schoonmaken. Zou maar zo is kunnen dat stappenmotor de oorzaak is. Anders maar is een andere lmm proberen. Hij loopt verder echt als een zonnetje, en is prima onderhouden. Ik hou je op de hoogte!
Door Rinze
Stappenmotor en gasklephuis schoongemaakt met remmenreiniger. Filter gereinigd en geolied. Auto loopt weer als een zonnetje. Dus Robert, kleine klus gewoon doen!
Door Mars
Goed bezig 8)
Door Rinze
Nooit eerder gedaan. Heb geen klusruimte vlakbij maar dit was thuis goed te doen! En weer wat geleerd... Was ook erg blij toen bleek dat het geholpen had haha