Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle technische problemen van je auto
Door Golf7Variant
Hallo,

Sinds kort heb ik een Golf 7 Variant Highline uit 2014. Graag zou ik het volgende willen weten.

Vraag 1: Als ik achteruit rijd en de rechter spiegel staat geselecteerd dan gaat deze automatisch naar beneden, als ik de linker selecteer met de draaiknop en achteruit rijd dan gebeurd er niets.

Vraag 2: Ik heb op alle portieren sfeer led verlichting, dat is een highline optie, echter doet deze het alleen op de passagiers portier en niet op de andere portieren.

Zou dit een zekering kunnen zijn? Of staat het gewoon niet aan in de VAGCOM. Ik laat hem sowieso even uitlezen bij de dealer.

Met vriendelijke groet,
Door PaulusB
1.Zulk soort storingen moet gewoon met vcds uit te lezen zijn ook als er een zekering kapot is. Want dan is het circuit niet meer gesloten.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk

Door PaulusB
2. Heb je de rest van de lampjes als een ge test door de werkende uit te wisselen op de deuren die niet werken ? Als het een zekering probleem is dan moeten ze allemaal niet werken. Ik had bij mijn voeten verlichting deze waren gewoon kapot paar nieuwe op AliExpress gekocht.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk

Door Golf7Variant
Hey!

Bedankt voor je bericht! De rest van de lampjes (voetverlichting, deurgreep verlichting) werkt bij elke portier wel goed. Alleen de led strip van de passagier portieren achter en links werkt niet. Ik moet woensdag voor de apk dus zal het even aangeven bij de VW dealer.