Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle technische problemen van je auto
Sorry als het in het verkeerde topic staat maar ik wil de TDI naar de forse investeringen helemaal naar wens maken. Vooral het interieur moet er aan geloven.

In onze auto zit handmatige airco, is dit (relatief) eenvoudig om te zetten in climate control? Of zou de airco op zijn minst bediend kunnen worden via een climate control paneel? Ik wil het zwarte kunstof namelijk vervangen door R32 panelen (Alu look) maar vind dat er niet uitzien icm de ronde handmatige airco knoppen. Als het te veel gedoe is dan bestel ik gewoon alles opnieuw in het zwart (deurgrepen, dashboard panelen).

Tweede vraag: in de Golf IV pacific zat een klokkenwinkel in de stijl van de R32 met alu ringen en een witte rand bij de tellers. Deze is ook als TDI geleverd. Is het eenvoudig om deze tellers in te bouwen en kan dat gewoon met de eigen km teller (zodat de km stand kloppend blijft). Of moet echt de hele klokkenwinkel eruit? Weet dat je aftermarket plaatjes hebt (vaak wit) maar weet dus niet hoe het zit met de pacific/R32 style meters.

Verdere plannen? Zeker..
R32/bora roosters
Leder recaro interieur. Beige geniet de voorkeur maar dan moet de vloer, onderkant dashboard en deurpanelen ook mee. Bij zwart alleen stoelen armsteun en deurpanelen. Makkelijker te vinden ook.
W8 verlichting
Highline stuur