Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle technische problemen van je auto
Hallo beste mensen,

ik zit met een klein probleempje met de radiografische sleutel van onze VW FOX, 1.4, uit 2005.
De sleutel maakt geen verbinding meer met de ontvanger in de wagen en kan de deuren dus niet open en sluiten met de knopjes op de sleutel.

Nu heb ik de batterijen inmiddels al eens vervangen. Aangezien ik niet kan achterhalen welke exacte batterijen in de sleutel horen, heb ik verschillende uitvoeringen geprobeerd (CR 2025/CR2032). Allen 3V. Ik denk echter niet dat daar het probleem zit, want het lichtje op de sleutel licht op bij bediening van de knopjes.

Ook heb ik meerdere procedures geprobeerd om de sleutel weer met de ontvanger in de auto te synchroniseren.
procedures uit het boekjes van onze eigen auto, procedures die op Youtube voorbij komen. Echter, kan ik online geen procedure vinden specifiek voor de VW FOX( als die er al species voor is)

VRAAG:
Kan iemand mij helpen om er achter te komen of mijn sleutel gewoon defect is of de ontvanger in de auto defect is of wat de juiste procedure is om de sleutel weer te synchroniseren.

Ik probeer de auto op dit moment te verkopen, dus dit euvel draagt hier niet echt aan bij.
Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groet
Maurice Voss