Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle technische problemen van je auto
hallo,

ik heb een vw passat uit 2005 met de elecktrische handrem.
ik heb hier nu problemen mee. hij gaat er niet meer op en de auto blijft piepen als ik ermee rijd in get dashboard.
de zekeringen links en recht van het dashboard zijn goed. de handremknop heb ik al vervangen zonder reseltaat. fouten kan ik niet wissen fouten die erin zetten zijn 02433 en 02432 voedingsspanning motor handrem links en recht.

zou iemand mij verder kunnen helpen wat ik nog kan proberen word er gek van dat gepiep en heb komende tijd ook geen tijd om naar de garage te gaan ivm werk en garages sluiten allemaal 17:00 of als iemand zou weten hoe ik die irritante piep uit kan zetten zou ook al heel fijn zijn

mvg Kevin
Ik moet dit op de grond doen. Dus kabel nalopen gaat denk ik niet lukken. Fouten wissen gaat ook niet. En heb zekeringen al los gehad en de accu los gehad allemaal geen resultaat. Als er een motortje kapot is dan geeft hij neem ik aan een andere foutcode of niet?

Mvg kevin
Hij geeft aan de bedrading van de motor controleren die zit bij de rem klauw zie plaatje als je de auto op de krik zet en de band weg haalt kun je dit wel controleren weerszijden.Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk