Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle technische problemen van je auto
Door vr5
Hallo forum leden
Ik heb een probleem met mijn passat vr5
Telkens komt er een storing na een aantal kilometers op me dashboard epc en esp na een gereviseerd gasklephuis
Door reeynie
Alle zekeringen gecheckt op weerstand of breuk ? En de abs sensoren gecheckt op werking ? Het is een aandrijvingsstoring, lijkt me sterk dat het te maken heeft met je gasklep, tenzij je massapunten los hebt gehad en niet goed terug hebt geplaatst.

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
Door vr5
jah het is ook heel erg raar want het komt niet telkens voor namelijk soms 2 keer herstarten van de auto en de melding is weg. ik zit zelf een beetje te denken miss aan de accu ligt die niet genoeg stroom geeft tijdens het starten maar het is ook alleen bij een warme motor.
ik heb hem zelf all uitgezen met vag-com en krijg alleen al de lampjes aan staan op me dashboard
17581 - angel sensor 2 throttle actuator (G188) signal too high
P1173 - 35-00-

en dat is na gasklep revisie allemaal gebeurt heb hem ook ingeleerd met vag-com
gasklephuis komt bij actronics vandaan
Door reeynie
Ben je al eens terug geweest bij actronics om hem nog na te laten kijken ?

Door vr5
nee ga hem morgen weer uitbouwen en terug sturen valt alleen maar in storing met warme motor dat deed hij hiervoor nooit thermostaat sensors vervangen maar blijf gewoon in storing lopen
Door reeynie
Dan kan je dat iig uitsluiten. Misschien kunnen ze m meten als de klep nog op de motor zit

Door vr5
Gisteren me gasklephuis terug gehad en gemonteerd wat bleek nou er zat in fout in het gasklephuis dat heeft actronics netjes weer gemaakt en nu rijd passat weer helemaal oke
Door vr5
Ja die is er gelukkig ook uit kwam gewoon vanaf me gasklephuis blij dat actronics het netjes weer gefixt heeft voor me