Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle technische problemen van je auto
Ik zoek eventueel een kachelhuis (met airco) 'nieuwe type' voor mijn Corrado VR6.

Het schijnt dat het oude type eventueel ook wel kan worden omgezet begreep ik (kabels overzetten ed.), mijn heeft dus het bekend ronde knoppen paneel ipv de schuifknoppen. Iemand die dit toevallig uit ervaring kan bevestigen???

De kleppen in het kachelhuis die er bij mij in zitten zijn dus helemaal kaal/op, zie alleen nog blank metaal met 3 grote ronde gaten erin. Hierover zit normaliter iets van alleen schuim? OF ook wel iets van een plastic laag? OF is er misschien 1 luchtdoorlatend en een ander niet. Dit aangezien we naast schuim dus ook nog wat plasticachtigs zagen/vonden. Misschien dat het anders te reviseren is zeg maar...

Probleem is nu dus dat er geen warme lucht in de auto wordt geleidt.

bvd, Tim.
makkelijkste manier is er alu tape overheen plakken
het schuim op de kleppen laat los en dan werken de standen en de verwarming niet goed meer.
is een bekend probleem als je de zoek functie gebruikt vind je nog wel meer.
moet er zelf ook nog mee bezig maar mij ontbreekt de zin hahaha
hadden het dash dus los omdat de kachel binnen niet warm werd (lauw bleef), om kachel radiateur te vervangen maar zagen toen dat de kachel kleppen volledig kaal waren dus besloten eerst maar te kijken hoe dit goed te verhelpen omdat mogelijk de kachelradiateur niet perse het enige probleem hoefde te zijn.

dash zit er nu dus weer in maar gaat er dan dus weer opnieuw uit om de kachel kleppen aan te pakken en direct dus sowieso ook de kachel radiateur mee te vervangen.