Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle technische problemen van je auto
Door BADTRIP MK2
Ik heb onlangs me kabelboom opnieuw geprobeerd te solderen maar het blijft een drama nou houd hij in dus de vraag of iemand misschien nog een motor kabelboom heeft liggen het is een aaa met rotor ontsteking
Door BADTRIP MK2
Ja dat zou ik nog wel is kennen proberen Dank jullie .... het zit zoiezo in de boom toen ik de motor over nam was er al een hoop gesoldeerd aan de boom de koppel stekker was er al tussen uit dus als de motor eruit moet moet eerst de inlaat eraf allemaal lastig dus beter een normale boom vinden en monteren denk
Door reeynie
O apart, zou idd aan de boom kunnen liggen. Dan zou ik persoonlijk het liefst de bestaande boom helemaal pellen en nalopen/vervangen wat nodig is en alle stekkerverbindingen opschuren.
Bij een 2e hands boom weet je ook nie 100% of alles goed is.
heb je ook de brandstofdruk bij belasting gemeten en evt brandstoffilter vervangen ?
Door BADTRIP MK2
Ja druk weet ik niet filter is nieuw maar de boom die ik heb is al hoop aan geknipt en verandert maar ik zal zeker nog een poging wagen dan en probeer wel grotendeels de draden te vervangen die al vaak gesoldeerd zijn maar is best nog wel een werk om zo'n boom uit te zoeken maar weinig is orgineel nog