Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle technische problemen van je auto
Door Joan VR6
Ik heb gisteren de sensor gedemonteerd en schoongemaakt. Het ventilatortje was wel gangbaar, maar er zat een hele hoop troep en stof in. Dit schoongemaakt met een tandenborstel en de sensor met een penseel.

Vanavond maar eens rijden en testen.
Door Joan VR6
De kachel wordt weer warm! :D

Vorige week het dashboard eruit gehaald en het kachelhuis bekeken. Het dashboard is echt een peuleschil, maar dat kachelhuis wordt je niet blij van. Er zat in ieder geval geen foam meer op de kachelkleppen en daar zit nu aluminium tape op.

De kachelradiateur heb ik preventief vervangen; er was niks aan te zien, maar toch voor de zekerheid maar vervangen. Dat was de grootste klus eigenlijk. Als je het aanjagerhuis niet demonteert incl. de stalen balk is het wel lastig. Maar het is gelukt en de kachel werkt weer.

Zonder montage van het dashboard alles getest en het werkte. Alles weer teruggemonteerd en bij het aansluiten van de accu fikte de interieursensor ineens door. Geknetter en een rookpluimpje was het gevolg....
Door ATi
Kijk! mooi om te weten|!
ik ga hier ook nog mee aan de slag, kachelhuis 2e staat al klaar (met nieuwe radiateur)
je hebt gelijk dat je hem preventief mee pakt, die dingen gaan stuk op momenten dat het je nooit uitkomt (op de snelweg) :lol: