Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle technische problemen van je auto
Door darkspyder
Goeden dag leden.

Ik had even een vraagje ik ga het zo goed mogelijk uitleggen.

Het gaat om zekering 2 die voor de rechterkoplamp(passagiers kant)
die klapt er sinds vandaag telkens uit met het gevolg dat mij stadslicht het niet doet wel de led ringen van mij angels die doen het gewoon alleen stadslicht niet.

Ik heb van de week een nieuwe lamp in me koplamp gedaan omdat deze was door gebrandt en gister avond deedt hij het weer niet ik dacht K*T weer doorgebrand. lampje eruit gehaald maar was niks mis mee. dus vandaag de zekering kast open gemaakt en zekering 2 van de koplamp(rechter) was stuk dus een nieuw setje gekocht 10 ampere maar elke keer als er een niuewe inzit en ik zet me stadlicht aan klap hij eruit dus er zit ergens storing maar waar wie weet raadt???.

en dan nog een vraagje: me achteruitrij lichten doen het niet meer zekeringen na gekenen maar niks gevonden als het goed is zekering 14? bolletjes zijn nog heel niks door gebrand en de rest van mij achterlicht doet het wel?

ik hoop dat jullie wat raadt weten. het gaat om een golf 3 vr6 met corrado blok weet niet of er ook een corrado zekering kast inzit dan?

Grtzz Raymond
Door Jochem
om de hoeveel tijd gebeurd dit?
gaat de zekering er alleen uit tijdens het rijden, of ook als hij stilstaat?
wat hangt er allemaal aan die groep/zekering?

kan vanalles zijn: blootliggende draad, overbelasting, vocht, etc
Door darkspyder
hij doet het inmiddels weer de zekering klapte eruit gelijk als de verlichting aan ging maar er lag idd een paar draaden bloot. nu doe hij het weer perfect.

en de sensor op de bak waar zit dat ongeveer zo technisch ben ik niet
Door ATi
:D

Zit vast met twee boutjes (dopje 9)
Bijlagen
02A 945 413 C.png
02A 945 413 C.png (44.37 KiB) 681 keer bekeken
02A 945 413 C (schakelaar).jpg
02A 945 413 C (schakelaar).jpg (43.71 KiB) 681 keer bekeken