Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle technische problemen van je auto
Door darkspyder
beste leden eergister mijn auto laten keuren ik was heilig overtuigt dat hij goed gekeurd zou worden nou niet dus :(

het zat hem in de volgende problemen

- rechter voorwiel staat vast op remklauw.

- achter remklauwen zijn versleten.

- Handremkabel blijft hangen op het achterwiel.

-Co uitstoot te hoog.

dat was ff flink balen maar nu de vraag kan ik dit makelijk zelf oplossen zo ja hoe?

co is duidelijk voor mij omdat de kat ertussen uit is maar die heb ik nog liggen dus die gaat er gewoon terug onder maar de rest ?

Gr, raymond
Door tempel
Remklauwen versleten? Kabel blijft hangen? Vreemd, blijft de kabel hangen omdat de klauw blijft hangen of is de kabel op. Remklauwen, leg eens uit wat daar mee aan de hand is. Denk dat je de boel gewoon moet demonteren en gangbaar maken.
Door darkspyder
misschien heb ik het een beetje vaag uitgelegd.

maar wat ik bedoel is dat rechts voor de rem zuigers vast staan waardoor die aanloopt.

en links achter precies hetzelfde.

nu is dit waarschijnlijk verholpen had iemand gevonden die zijn golf 3 vr6 in onderdelen verkocht dus nu heb ik link achter en rechts voor nieuwe remmen tenminste de zuigers of hoe je dat ook noemt voor 25 per stuk iig goedkoper als nieuw.

en het spatbord heb ik ook gemaakt dus ik hoop dat hij nu goed is.
Door johnVW
darkspyder schreef:misschien heb ik het een beetje vaag uitgelegd.

maar wat ik bedoel is dat rechts voor de rem zuigers vast staan waardoor die aanloopt.

en links achter precies hetzelfde.

nu is dit waarschijnlijk verholpen had iemand gevonden die zijn golf 3 vr6 in onderdelen verkocht dus nu heb ik link achter en rechts voor nieuwe remmen tenminste de zuigers of hoe je dat ook noemt voor 25 per stuk iig goedkoper als nieuw.

en het spatbord heb ik ook gemaakt dus ik hoop dat hij nu goed is.
top dit zijn zondag middag klusjes zo weer op de weg dat ding :)