Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle technische problemen van je auto
Door Trevr6
Ik ben op zoek naar een niet te moeilijk te lezen schema van de bekabeling van de airco compressor.
Zoals jullie wel weten ben ik bezig met het volledig reviseren van een 2.9 DIS Corrado blok voor in m'n Golf.
Nu heb ik in de Golf ooit climatronic zelf ingebouwd. Maar hier was geen motor kabelboom bij. Ik heb het geheel werkend gekregen op de airco na. Nu ik toch een ander blok heb met kabelboom wil ik deze meteen climatronic ready maken.

Maar wat heb ik hiervoor aan bekabeling nodig?
Alvast zéér bedankt! [-o<
Door klamath
airco bekabeling zit niet in de motor kabelboom, maar verwerkt in een van de grote kabelbomen van de auto zelf. (die waar ook de dynamo in verwerkt zit als ik me niet vergis. )
Door ATi
Klopt, alleen de bruine sensor (die vanuit het thermostaathuis) gaat wel via een motorkabelboompje... de rest is allemaal zoals tim aangeeft...
Door Trevr6
Oké dat is al een begin!
Kan iemand foto's maken of iets van een beschrijving maken hoe de kabels dan lopen?
Misschien vraag ik veel van jullie maar het zou me ontzettend helpen. :oops:
Door Trevr6
Het is al gelukt!
Omdat ik de clima van een andere auto heb, miste ik het stuk kabel vanaf het thermostaathuis tot aan de aircopomp. Deze zit samen met bekabeling van de dynamo.
Dat was alles :lol:

Dus even zoeken naar originele stekkertjes en verlengen. Klaar.
Door klamath
:lol: kijk, dat zijn de simpelere oplossingen.

Kon niet echt een foto maken van de kabels in mijn Corrado, dan moet ik het front demonteren, anders kun je niks zien. #-o

Mooi dat het geluk is iig!