Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle technische problemen van je auto
Door johnVW
ey

als ik rond de 200km per uur rij dan begint me auto best wel te trillen
normaal had ik daar niet zoveel last van

ik heb nieuwe bandjes voor en goede banden achter
hij is door de garage 4x uitgelijnd ivm wat vaker wisselen van me vering

ik rij op standaard vr6 velgen die uiteraard tijdens het uitlijnen zijn gebalanceerd ook zitten hier de juiste banden onder

wat zou het nog meer kunnen zijn ?

draagarm rubbers en vering is ook al vervangen
hij is wel flink stug en 4cm verlaagt :mrgreen:
Door johnVW
het is niet dat ik vaak 200 rij haha maar ik ga binnenkort weer naar de Duitse autobaan :) :) :)
Door ATi
Als ik 225+ rij met die VR6 heb ik het idee dat het stormt buiten (windgeruis) maar legt verder wel als een blok op de wegge... :lol:
Door johnVW
ATi schreef:Als ik 225+ rij met die VR6 heb ik het idee dat het stormt buiten (windgeruis) maar legt verder wel als een blok op de wegge... :lol:

haha ja idd dat windgeruis heb ik ook al boven de 180 maar dat trillen voelt niet stabiel met 220 hahaha
Door klamath
achterbanden eens balanceren. denk dat je dan een heel eind komt. :)
Door johnVW
klamath schreef:achterbanden eens balanceren. denk dat je dan een heel eind komt. :)
ja kan ik nog is proberen idd maar met uitlijnen hadden ze dat voor me gedaan

kan natuurlijk ook zo zijn dat 1 van me velgen iets krom is ofzo
maar met 210Kmu is trillen niet fijn haha
Door klamath
Of een velg krom is kun je ja zo zelf even checken. achterkant opkrikken, en aan de wielen draaien. houd je iets langs de velg aan de binnenkant, en kun je zien of die een slag heeft. maar normaal gesproken balanceren ze geen wielen bij het uitlijnen van een auto. sterker nog, de achteras word normaal nooit wat mee gedaan. (toe-ing/out en camber is ja niet af te stellen. )
Door johnVW
klamath schreef:Of een velg krom is kun je ja zo zelf even checken. achterkant opkrikken, en aan de wielen draaien. houd je iets langs de velg aan de binnenkant, en kun je zien of die een slag heeft. maar normaal gesproken balanceren ze geen wielen bij het uitlijnen van een auto. sterker nog, de achteras word normaal nooit wat mee gedaan. (toe-ing/out en camber is ja niet af te stellen. )

oke thanx man ga ik zekers ff checken