Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle technische problemen van je auto
Door darkspyder
goeden dag leden.

ik ga het eerst proberen uit te leggen zonder video als we er niet uit komen zal ik de video uploaden die ik gemaakt heb van dit voor val.

dus het probleem doet zich voor als ik een tijdje gereden heb en ik zet de motor uit als ik mijn bestemming bereikt heb. en ik rij na een 2,5 uur soms ook wel na 10 min weer weg dan lijkt het wel of na ik een paar hobbels gehad te hebben de auto uit zich zelf remt(ik weet het klink raar) maar het lijkt zo. en dat is zo'n 2 a 3 keer dat hij inhoudt en dan rijdt hij weer normaal. maar ik weet niet of dat bij jullie ook zo is dat als ik de rem indruk ik een zacht blazend geluid door mijn lucht roosters hoor komen en dat zelfde geluid hoor ik ook als hij inhoudt. ik zat zelf de denken dat het aan de abs sensoren lag maar volgens robert kan dat niet want die zitten goed of anders de rem bekrachtiging ik zou het zelf niet weten. dus ik hoop dat het goed is uit gelegd en we tot een conclusie kunnen komen.
Door johnVW
vaaaag

1e wat ik denk is dan ook de rembekrachtiger maar kan je wel vertellen dat mijn 6 dat niet heeft
Door darkspyder
ik heb net het een en ander gelezen of de rembekrachtiger het zou ook kunnen dat hij lekt en daarom storing maakt ? ik zou verder geen enkel idee hebben
Door johnVW
als ie lek is moet je dat zien aan je vloeistof niveau
Door darkspyder
ik voel ook niets raars als ik rem hij remt gewoon als het hoort en hij is uitgelezen en daar kwam niks uit daar voor deed hij het ook al
Door johnVW
darkspyder schreef:geen idee john hoe kan ik dat nakijken
bij een garage kost het niet veel kan nooit kwaad om dat na te laten kijken
Door *Robert*
is goed ontlucht .. weet ik 100% zeker,

ik heb het filmpje een paar keer gekeken en ik zeg dat de rembekrachtiger stuk is , het geluid lijkt hetzelfde te zijn als dat van de rembekrachtiger .

geen idee wat zoiets kost eigenlijk [-X :mrgreen:
Door johnVW
kijk altijd makkelijk de goeie feedback van de oude baas :)