Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle technische problemen van je auto
Door 010cabby
ik heb al een tijdje me auto en hij trok altijd al naar rechts. nu wil ik er wat aan gaan doen. Ik heb de auto al uitgelijnt etc en hij blijft naar rechts trekken.
Het viel mij op dat me linkervoorwiel meer in wielkas staat dan de rechterwiel.
Kan dit daar aan liggen?
Afkeuring apk?
En wat zou ik dan moeten afstellen of vervangen?

Groete
Door cvx.
hebben ze bij het uitlijnen de auto gecontroleerd?
dit moeten ze officieel wel doen.

als het niet aan de uitlijning ligt is het misschien een rem die vast zit? (rechts)
Door ZakaR36
tempel schreef:Camber niet goed? En hoezo: Ik heb de auto uitgelijnd, heb jij daar de apparatuur voor?

Hij heeft hem niet zelf uitgelijnd, maar heeft het laten doen.
Wat ik uit zijn verhaal kan opmaken, maar je kan het ook inderdaad zo zien :lol:

OT :

Ik zal dan toch bij de uitlijner vragen wat de waarde's zijn en desnoods opnieuw laten uitlijnen.

Wat jij kan doen is checken of inderdaad rechts voor je remklauw vast zit(na stukje rijden is het wiel stuk warmer dan de andere 3.
Door ZakaR36
Trouwens, hoe hard is hard? Als je stuur loslaat gaat hij net niet 90 graden naar rechts? :lol:

Je moet ook zeker een kaars rechte weg hebben want zowat alle wegen (op een paar na) hebben wegkanteling naar rechts i.v.m waterafvoer. Dus dan zal je auto altijd beetje naar rechts gaan "trekken".

Vraag je uitlijner ook naar de waarde's van wielvlucht, kpi, toespoor/ uitspoor. :)

Let me know!
Door klamath
tempel schreef:heb jij daar de apparatuur voor?

Dat heeft elke hobby monteur toch thuis? :lol: (binnenkort maar even kijken of m'n airco vulstation ook helemaal werkt. :P )
Door tempel
klamath schreef:
tempel schreef:heb jij daar de apparatuur voor?

Dat heeft elke hobby monteur toch thuis? :lol: (binnenkort maar even kijken of m'n airco vulstation ook helemaal werkt. :P )
Dat is wel weer waar, Arie heeft dat ook in zijn hobby ruimte :roll: