Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle technische problemen van je auto
#264198
ik heb bij mij nieuwe nog grotere injectoren en een verchroomde injectorenrail geplaatst. Als laatste probeerde ik uit de oude injectorenrail de benzinedruk regelaar te halen deze zat zo vast dat ik uiteindelijk alleen met een griptang deze eruit kon krijgen. Het gevolg is alleen dat deze dus ingedrukt is. Ik weet niet precies hoe dat de drukregelaar werkt dus graag advies of deze nog bruikbaar is.

Zo niet heeft iemand nog een goed liggen? vw nr: 0 280 160 516

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-KRFSQPC3.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-JOTNNVFB.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-4RYX47TE.jpg
#264199
:lol:

geknuffeld met een waterpomp tange :lol:

ja hij zal heus nog wel werken, in dat bovenkamertje zit dus een veer...
(zie foto) eigenlijk heb je nu dus de vacuum kamer wat geplet, ik zie gene problemen voor de werking daarvan, tenzij die veer niet goed kan bewegen, in het ergste geval gaat ie lekken, maar dat merk je gelijk wel als je er benzine druk op zet.

VW nummer is: 078 133 534 C (4.0 Bar)
VW nummer is: 037 133 035 C (3.0 Bar)
Bijlagen
Fuel-Pressure-Regulators-Diagram.png
Regelbare drukregelaar (mooi voor tuning)
Fuel-Pressure-Regulators-Diagram.png (253.5 KiB) 862 keer bekeken
Benzinedrukregelaar.jpg
Normale drukregelaar (zoals bij een VR6)
Benzinedrukregelaar.jpg (17 KiB) 863 keer bekeken
#264230
hahah idd maar die stond al een jaar op marktplaats, ik heb er een hele tijd over getwijfeld omdat je er zo weinig van ziet. Maar ik dacht het is nu of nooit omdat ik de injectoren toch nog moest wisselen. Dus toch maar de knoop doorgehakt en het ding gekocht.

Heb jij ook van alles verchroomd of gepolijst dan? Evt foto?
#264439
Haha ik heb niks shiny onder de kap helaas:p ik zou ook niet weten wat er moet glimmen! Ja miss dynamo en multiriem spanner is wel grappig. Mja heb ik geen geduld voor :lol:
Mocht je nog een regelaar nodig hebben, ik heb er nog wel een liggen! 4bar