Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle technische problemen van je auto
Door klamath
Ik ben een setje aan het bij elkaar scharrellen om stoelverwarming in m'n Corrado te bouwen.
Als het goedis heb ik de schakelaar, kabelboom en 2x relais nu gevonden. (nog niet binnen, maar onderweg)
Het was mijn bedoelling om een paar imitatie verwarmingsmatten in m'n huidige stoelen te plaatsen. Dan heb ik nieuwe matten, plus dat ik m'n stoelen kan houden. Alleen als ik in het schema kijk van VW staat dat er nog temperatuurvoelers op de originele matten zitten. (1 per stoel) Weet iemand of dit gewoon een PT100 is?

en weet iemand misschien nog stekkers te vinden van de originele stoelen? dan kan ik aan m'n eigen stoelen gewoon netjes de originele stekkers zetten, en zou het ook netjes af zijn. )
Door marc
naar mijn weten werken de matjes in de orginele stoelen op 5 volt!! tenminste dat had ik deze zomer nog gemeten per matje, hou daar wel rekening mee als je de originele kabelboom en schakelaars van vw voor gebruikt.
Zit deel en rugleuning zal in serie staan bij de originele matten. (6v max per mat)
Maar idd, daar zal ik rekening mee houden. (de niet originele matten zijn gewoon 12v, dus die komen parallel geschakeld. zou voor de regel unit niets uit mogen maken.
Moet alleen de temperatuur voelers weten. :mrgreen:
Door marc
ben benieuwd als dat wil met die after market dingen.
1 stoel is bij mij ook kapot dus als dat wil moet ik dat ook maar eens proberen.
De voelers weet ik ook niet wat dat zijn.
Kan eventueel de weerstand meten voor je als je daar wat aan hebt