Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle technische problemen van je auto
Door emin
Wie kan mij ongeveer vertellen wat er mis is met mijn vr6 :(
Mijn probleem is, als ik boven de 2000 toeren schakel naar zn 2 hoor ik een geluid ( dit is alleen in zn 2 ), weet niet precies hoe ik het geluid moet uitleggen, maar laatst is mn auto kapot gegaan nadat die geluid zich voordeed, toen ging die niet vooruit in z'n 1,2, R.. Nadat ik 'm heb laten maken blijf ik het geluid horen.. Wie weet wat het is ?:(

Probleem 2:

Ik reed op het snelweg in z'n 5 220km/u en toen gebeurde dit: Toerenteller ging naar de 7000 en auto ging niet vooruit, ik zette 'm in zn 4 en ben er zo afgereden... 5 Doet het nog altijd niet.
Heb de auto laten controleren bij een normale garage op de Koppeling en Schakelbak, bleek beide niet het probleem te zijn. Hij zei dat het kon komen door de bekabeling ofzo.

Kan iemand me helpenn ? :(
Door johnVW
duidelijk filmpje

mijne is ook aan vervanging toe zoizo me kabel die kraakt her en der
Door johnVW
okee ja moet hem maar is vervangen
heb bij me golf dit nog nooit vervangen Lastig klusje ?
Door tempel
emin schreef:Dus... wat moet er nou precies gebeuren -,- ?
Je mag je schoen zetten..........Je zou het filmpje kunnen bekijken, en vervolgens gaan kijken in welke staat jouw mechanisme verkeerd. En zo nodig het spul opfrissen.

Mocht je er niet uitkomen kun je ook nog lid worden van de ANWB, de auto de stad uitrijden en hun bellen. Misschien kunnen zij je vertellen wat er moet gebeuren. :roll:
Door emin
tempel schreef:JJe zou het filmpje kunnen bekijken, en vervolgens gaan kijken in welke staat jouw mechanisme verkeerd. En zo nodig het spul opfrissen.
Ik ben 17, zoveel verstand heb ik nog niet van auto's .. :c
Door tempel
emin schreef:
tempel schreef:JJe zou het filmpje kunnen bekijken, en vervolgens gaan kijken in welke staat jouw mechanisme verkeerd. En zo nodig het spul opfrissen.
Ik ben 17, zoveel verstand heb ik nog niet van auto's .. :c
Dan is het handig om te vragen of er iemand van dit of een ander forum bij je in de buurt woont die je eventueel wil helpen.
Door ATi
Ik zou er een automaat op bouwen... ben je ook van het probleem af... :lol:

nou ja, zo ken die wel weer...

ik snap het niet zo, je vraagt wat... we geven antwoord, en je kan er nog niks mee, dan zou ik zeggen ga naar een VW garage, alleen ben je dan duur uit...

misschien zit het probleem wel in de versnellingsbak zelf... :?
Door jon
whahaahah had mijn carier ook zelf vervangen.. thnx to Arie
maar is lastig klusje
Door johnVW
idd ik laat deze ook maar vervangen heb ook zeer weinig tijd de laatste tijd
Door cvx.
weet je toevallig ook wat de garage precies gecontroleerd heeft aan je versnellingsbak en koppeling?