Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle technische problemen van je auto
Door Abel
Hallo Vr luitjes...

Heb weer een probleem....rijd gisteren een stukje met de auto en na een half uurtje duw het gas in en niks van vermogen..Helemaal geflipt weer..
Terug na de garage moterkap open en beetje gaan zoeken.Alles zat vast en goed dicht...begon alweer peentjes te zweten....toch niet de turbo d8 ik...????

na een half uurtje zie ik een klein slangetje losliggen, de slang die na de zogenaamde rembekrachtiger loopt..Dus van de inlaat naar de rembekrachtiger..
Nu heb ik op de mk2 climatronic, dus ik gaan zoeken en zoeken tot mijn benen niet meer konden echt..
Ik vanmorgen alles losgehaald om beter er bij te kunnen en jaa hoor...vind geen aansluiting waar het slangetje op zou moeten komen.Word er een beetje moe van ...
Altijd iets...Nu heb ik geen conventionele rembekrachtiger, althans ik vind geen ronde bekende bekrachtiger...

Als iemand meer weet waar het slangetje op komt dan hoor ik het graag.. =D>

ik heb gezocht en gezocht...maar dit is echt irritant..help..
Door ATi
Zal wel een vacuüm slangetje bedoelen? wit? beetje meer info foto's zo kan je er geen klt mee... vandaar dat 27 man lezen, en geen VR6-hond :lol: een reactie geeft... dat krijg je trouwens ook met die omgebouwde hokken... het is niet meer origineel... zoek beter en gij zult vinden.. :lol:
Door Jochem
Je hebt een golf 2 met VR6 en turbo...

Vind je het gek dat niemand er verstand van heeft?
Sowieso dat je binnen een dag antwoord hebt.

En twee dezelfde topics is ook niet heel handig...
Door Abel
Haha....sorry heren voor de dubbele topic....en ja de slang bleek en blinde slang, heb zelf maar weer eens alles uitmekaar gehaald en het is een onplofte slang waar een schroef inzat.Heb ook wat hulp uit Germany gehad.Jaa snap nu waarom niemand reageerde, toch bedankt.

Groetjes..