Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle technische problemen van je auto
Door PaulusB
Kan iemand mij vertellen welke leidingen van een Rotor VR6 van en naar EVAP/N80 (tankontluchting) klep gaan. Het gaat met name welke de vaccuum leiding is die op de klep aangesloten zit en welke kant de damp afblaast.
Door PaulusB
Ik weet niet of deze het zelfde is. Maar is 13 de vacuüm? en zitten de aan en af voer benzine er onder?
Afbeelding
Door klamath
13 is inderdaad de vacuum leiding. Die zit origineel op een aansluiting direct op de inlaatbrug. (direct naast de gasklep.) bij de Dis blokken zit er in die slang 13 nog een t stuk welke naar die klep in de carterontluchting gaat, maar dat hebben de rotorblokken niet.
Door PaulusB
Ik heb even gekeken mijn heeft alleen een inlaat en uitlaat kan en stekker verbinding.

Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk
Door johnVW
Merkte vandaag bij mij dat ie wat los zit
Lijkt mij dat ie dan niet goed vacuüm trekt ? Zitten bij mij ook redelijk wat olie resten Hoe komt dat ?
Door klamath
PaulusB schreef:Ik heb even gekeken mijn heeft alleen een inlaat en uitlaat kan en stekker verbinding.

Ik zal vanmiddag wel even een fototje maken van m'n moeders golf onder de kap. (ook een '92 ) dan kun je het zo zien. :)

@John, als die daar los zit kan die inderdaad valse lucht trekken. gewoon een klein slangklemmetje voor halen is het simpelst. Olie is normaal daar. zelfde oorzaak als dat de gasklep vies word, komt via de carterontluchting in de inlaat.
Door tempel
johnVW schreef:Merkte vandaag bij mij dat ie wat los zit
Lijkt mij dat ie dan niet goed vacuüm trekt ? Zitten bij mij ook redelijk wat olie resten Hoe komt dat ?
Olieboot, toe aan revisie :lol:
Door johnVW
klamath schreef:
PaulusB schreef:Ik heb even gekeken mijn heeft alleen een inlaat en uitlaat kan en stekker verbinding.

Ik zal vanmiddag wel even een fototje maken van m'n moeders golf onder de kap. (ook een '92 ) dan kun je het zo zien. :)

@John, als die daar los zit kan die inderdaad valse lucht trekken. gewoon een klein slangklemmetje voor halen is het simpelst. Olie is normaal daar. zelfde oorzaak als dat de gasklep vies word, komt via de carterontluchting in de inlaat.

Thanx. Zo gelijk ff halen. Heb me kappen er toch af :). Thanx

@tempel, hahah dat zou hij wel willen
Ketting is wel pas vervangen. Hij lust wel slokje. Maar komt hij te overlijden. Dan ga ik kijken hoor een high line ;)