Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle technische problemen van je auto
Door mh1972
ik hoor sinds een tijdje een rammelend geluid in de uitlaat van mijn vw golf V6-4motion[bj 2002]. gisteren even bij de garage geweest, het lijkt er op dat het uit het eindstuk komt, net als of er iets los in ligt. heeft iemand een idee wat dit kan zijn? [voordat ik een afspraak maak bij de garage].
Door klamath
Ik denk dat je een stukje katalysator in de einddemper hebt liggen. :mrgreen: Hebben we bij de Golf 3 2l 8v Cabrio van m'n zusje ook gehad. even de einddemper demonteren en net zo lang schudden tot het losse deel uit de inlaat kant van de uitlaat komt vallen.
Door mh1972
Bedankt voor de reacties. zal wel even met de garage overleggen. ik hoop niet dat er een probleem met de katalysator is, en de uitlaat ziet er verder nog wel goed uit, volgens mij.
Door klamath
Dat er een stuk Kat. in de einddemper zit is het meest waarschijnlijk iig. Mja, die zullen via marktplaats ook nog wel te vinden zijn. plus dat je er pas druk om zou hoeven te maken bij de volgende APK, als dat nog even duurt zou je iig tijd zat hebben om wat voor een leuke prijs te regelen.