Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle technische problemen van je auto
Heb ik zo nog nie aan gedacht alleen zal ik niet weten waarom de airco de ingaande temperatuur wil weten, Tis geen clima en binnen onder de blower zit wel een thermostaat maar die is volgens mij meer voor het voorkomen van vriezen
marc schreef:Heb ik zo nog nie aan gedacht alleen zal ik niet weten waarom de airco de ingaande temperatuur wil weten, Tis geen clima en binnen onder de blower zit wel een thermostaat maar die is volgens mij meer voor het voorkomen van vriezen

Onder een bepaalde temperatuur werkt de airco normal gesproken niet. wellicht dt het daarvoor dient? M'n Corrado heft iig ook een sensor op die plek zitten (en ook airco)
daarvoor zou die in de leiding moeten zitten lijkt me. :lol:
Tegen die tijd dat je daar zoveel druk hebt opgebouwd dat het gevaar voor de pomp zou opleveren, heeft de motorkap al lang tabee gezegt. lollol.gif :P
Volgens ETKATJE, is het een: temperatuurschakelaar en deze is destijds vervallen voor een andere exemplaar... redden en dergelijke kan ik niet vinden

ik denk gezien zijn positie dat het een temperatuurschakelaar is voor de airco, deze meet de buitentemp, en als het te koud is gaat de compressor NIET aan. :)
Tis idd een thermo switch als ik hem in de diepvries leg dan verbreekt hij het contact.dus het kan best voor de airco zijn.
Zal de airco eens aan doen later en dan moet de pomp niet in schakelen als ik de schakelaar niet aansluit.