Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle technische problemen van je auto
Door johnVW
Hey.

Ik doe zondag mee aan de 200 meter sprint
Nu is sins een paar dagen me achter schokdemper. ((Koni)). Lek komt wat olie uit. Niks gebroken ofzo
Na de DAF gaat er zoizo achter een nieuw setje onder

Ik merk het nu alleen als ik over keien rij of maffe gaten in de weg. Dan hoor je hem. Mooi strak asfalt merk je het niet

Maar moet dat nog lukken een xtje. Dragracen of word het gevaarlijk ? :D
Laatst gewijzigd door johnVW op 09 apr 2013, 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Door johnVW
Ik zou me standaard achterveren er nog snel kunnen onderhangen maar dan is ie voor 4 cm lager dan achter. Rijd volgens mij ook voor geen meter
Door klamath
Rechtdoor rijden zal geen probleem zijn. alleen een beetje voorzichtig rijden in de bochten. verder valt het op zich wel mee. (je wilt niet eens weten hoeveel mensen er zijn die met lege schokbrekers rond rijden. :doh: zijn genoet mensen die merken het niet eens.
Door johnVW
Haha. Ja idd das ook weer waar oke dan gaan we ff blazen met dat ding haha
Door klamath
Gewoon niet te entheousiast bochten door gaan, dan is het allemaal nog neit zo'n groot proleem.

Heb je een vaste verlaging of een schroefset van Koni? als je een vaste verlaging hebt kun je natuurlijk ookgewoon de originele schokdempers monteren met de verlagings veren erom. is je demping iets minder stug als met de koni's, maar nog wel beter als met een lege veerpoot.

Maar zoals ik al zei, als je maar rijdt met in 't achterhooft dat de vering aand e achterkant niet helemaal ideaal is. (ofwel, niet op 't limiet gaan rijden in de bochten, ruim d'r onder blijven.) is er niets aan de hand. voor de dragrace zal het zowiezo niets uitmaken.
Door johnVW
Nee idd. De bochten maar ff laten vallen haha.
Het zijn rode vaste koni. Ik zal ff kijken wat ik ga doen. Ik denk dat ik volgende maand ff een wat goedkopere schroefset haal dan heb ik weer ff tijd om na te denken wat ik doe haha

Zondag gaan we gewoon ff de baan op zal wel goed komen haha
Door klamath
Kom je denk ik wel weer van terug hoor. Een setje rode knoi's met degelijke veren is veeel beter voor de wegligging als een goedkoop schroefsetje. (die schroefsetjes is alleen maar glijden op nat wegdek, al helemaal als de weg neit mooi glad is. ) Die dingen zijn echt alleen maar bedoelt voor optische tuning. :P
Door johnVW
Haha oke. Ik zal er nog is goed over na denken
Door michael@vr6
Niks er van die vering van me scheeld me weer sturen! Als er een hobbeltje in de bocht zit is me kon meteen 20 cm verschoven. Hihi

Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
Door ATi
Achteras rubbers! Michael, heb je daar wel eens van gehoord/gevoeld! :lol: #-o want die heb jij waarschijnlijk niet eens meer... en zelfs ik heb ze niet eens meer... :lol: hoezo verveling... :lol: =D>
Door michael@vr6
Ik heb ze wel! Zijn 3 maanden geleden powerflex ondergegaan:grin:
Dus spreek voor je zelf met die oude auto hahahahahahah

Jk man :ugeek:
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk