Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle technische problemen van je auto
Door crazzy_vr6
Goeiemiddag mensen,

Ik heb een vraag wat betreft de vr6.
Reed net van huis weg om olie te gaan halen oliepijl was namelijk minimaal reed de brug op en klaar moter sloeg af olielampje begon te knipperen ik zette de vr langs de weg inelkaargelopen kon niet olie was minimaal maar niet droog sleepte de vr naar huis toe en begon te kijken maat van me vertelde dat ik een gele draad op mn oliedruksensor moest lostrekken en nogmaals proberen te starten dat deed ie dan ook dag later zelfde probleem moest tijdje wachten trok de gele draad los en reed weer nu doet ie dat niet meer iemand bekent met dit probleem?
Door tempel
Als olielampje knippert nadat de motor is afgeslagen is er niks aan de hand.Maar draad van een sensor aftrekken en starten, ik zie het verband niet.
Door DoppieVr6
Stel je eerst een gewoon netjes voor & je verhaal is heel erg vaag. Altijd als je motor afslaat gaat het olielampje knipperen. Dus er kan van alles aan de hand zijn.
Door ATi
Olielampje of geen Olielampje, De motor zal gewoon starten en gaan lopen... de krukassensor kan er voor zorgen dat de motor NIET aanslaat...