Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle technische problemen van je auto
Door ATi
Je zal toch de radio eruit moeten halen... plus de luchtroosters... daar zitten de schroefjes achter...
Door janvdam
achter de radio zitten geen schroefjes. lucht rooster heb ik nog niet gekeken. kan ik zo nog wel ff snel doen. want als die kapot is... kan ik hem misschien vanavond nog ff solderen
Door janvdam
heb de tellerbak eruit... nu kwam ik tot de ontdekking dat je de brandstof meter er zo uit kon pakken. is dit normaal? ben bezig foto's te uploaden dus die komen er metteen aan!

kunnen jullie mij aan de hand van de foto's zeggen of er iets niet goed zit en of dat gesoldeerd moet worden?
Door ATi
1e! hoe heb je de tellerbak eruit gekregen???
2e! het klopt dat die meters met van die pennetjes erin/eruit schuiven...

dus ik zie nog geen probleem... :shock:
Door janvdam
heb de schroefjes los gedraait :P hahaha nee er zaten inderdaad schroevjes achter de luchtroosters. di los gedraait en hoppa plastic plaat eraf... tellerbak zat met 2 kleine schroefjes vast zijkant midden dacht ik! draaide ze los.. en plop plastic kap eraf (glaasje).

toen zat de tellerbak vast met 2 schroefjes vol met rode verf of iets dergelijks bovenin de hoekenvast.

en idd die teller lag er beetje los in.... en hij rammelt ook nog eens heel erg! heb hem net al eens terug gedaan en geprobeerd in de auto maar geen succes
Door janvdam
had al een rammeltje gehoord bij de meter. dit was het resultaat. los zittende dingetjes :D

Afbeelding
Afbeelding
Door janvdam
hahahaha... 6cyl rijd gwoon super :D en bmw.... ne alleen op circuit met 75%sper :D
Door jacobus
Heb D W een mailtje gestuurd en die had nog 1 liggen van een 91 er , ik weet niet of deze gelijk zijn, . ik heb de linke even doorverwezen naar hem dus deze man zal vast nog wel even contact zoeken op je topic
Door janvdam
nee helemaal niks... jammer genoeg.. ben wel hard opzoek naar een tellerbak :D