Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle technische problemen van je auto
Door Arjan
Hallo,

Ik heb weer een probleem met de auto :-( sinds 3 weken doen mijn ramen het niet meer behalve als ik accu los koppel

Sindsdien heb ik ook al 3x nieuwe accu erin gezet omdatvhij gewoon dood is na 3 dagen stil staan....

Weet iemand waar ik moet gaan kijken want word beetje prijzig elke keer nieuwe accu
Door Arjan
Vanavond nog even bezig geweest hij laad netjes 14 v bij! Wel kwam ik er achter dat mijn thermische zekering van de. Elektrische ramen kokend heet was en de bedrading er achter al het isolatie laagje aan het smelten was. Dat lijkt mij niet goed en heb ook de zekering eruit gehaald
Door Arjan
Kom er achter dat mijn thermische zekering over verhit is heb em eruit gehaald af laten koelen maar daarna binnen 10sec weer zo heet dat ik em niet kan aanraken...
Door Kees
Dan weet je in elk geval de richting waar je de sluiting/verbruiker kan gaan zoeken.
dan eerst maar even zekering eruit scheeld weer accu laden dan, en misschien wel behoud van je 6 want ja smelten van je bedrading :shock:
Enne wie zoekt er nu nog een nieuwe gebruikte accu :lol:
Door Arjan
Probleem is gevonden had kortsluiting in de achterdeur bij de raam motor. Daardoor liep hij ook zo slecht. De plus draad zat tegen het carrosserie