Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle technische problemen van je auto
Door nanc28
Hoi
Heb sinds een week een golf 4 v5
Toen ik hem kocht leek het allemaal goed.
Tot mijn airbag lampje ging branden bekend probleem is ook opgelost hoop ik. Is na 3x resseteten uitgebleven

Maar bij uitlezen kwamen deze codes ook nog naar boven uit gelezen niet bij de garage maar bij een vriend
00561 mengselregeling
00668 boordspanningscontact 30
01235 secundair luchtinblaas/laat klep n122

Zijn dit simpele dingen om zelf op te lossen of moet er toch een garage aan te pas komen tips zijn zeker welkom.

Groetjes nanc
Door nanc28
Hoe krijg ik een foto erop via de telefoon? Heb wat gevonden een scheur in hard plastic slang achter me motor..ik heb geen idee waar het voor is..hoop dat het met die lucht inlaat foutcode temaken
Door nanc28
Zou die 1 van de foutcode kunnen geven die van mengselverhouding of die van de secundaire lucht inblaast klep...of zelf combi ervan
Door Borgmonster
Bijzonder dat de slang nog om de aansluiting zit. Zo te zien is de klem gebroken en weggevallen waardoor de slang kon scheuren.
Een snelle reparatie kan misschien met van die zelfklevende alu-folie om het luchtdicht af te plakken en dan een slangklem erom. Dan kijken of de foutcode is verdwenen.
Sowieso later wel een goeie slang erop zetten, lijkt me beter voor de motogloop.

Succes!
Door nanc28
Dank jullie voor de tips! Heb er veel aangehad

Inmiddels na veel zoeken de juiste vacuüm slang gevonden ..levertijd 1 week dus hoop hem aankomende week te hebben ...heb ook nog een losse connector slang gevonden die niet op de secundaire luchtpomp zit heb hem erop kunnen zetten maar geen idee hoe die vast gezet moet worden..zit er nu te los op..
Door nanc28
Op de secundaire luchtpomp zit een hard buisje daar ga die slang in dus een slangeklem ga niet worden..Dit is zo slang
Bijlagen
Screenshot_20180617-230405.png
Screenshot_20180617-230405.png (354.59 KiB) 195 keer bekeken