Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Problemen met je motor? Misschien weet iemand raad
Door Marcoo07
Hallo , vorig jaar bestelde ik mijn t6 op oudjaarsdag deze is eindelijk na 6mnd met veel hoofdpijn afgeleverd (bus werd niet uitgeleverd omdat er een software probleem zou zijn ) , deze is nu 5mnd oud en 20.000 gelopen nu geeft hij aan olieservice nu ! Terwijl de service eindelijk bij 40.000 zou moeten komen. ik na de dealer met mijn probleem , nu blijkt datr er nieuwe software opgezet moet worden die de service melding bij 40.000 aan gaat geven en de auto moet wel een beurt hebben (lijkt mij het probleem van volkswagen) maar ik moet wel de helft van de kosten betalen + ook het opzetten van de nieuwe software €180,- , is dit reëel ? Ikzelf zie het probleem van volkswagen hun programmeren niet goed Dus hun moeten het onder garantie oplossen of zie ik dat verkeerd ? Ik heb benieuwd naar jullie reacties en antwoorden grt marco
Door PaulusB
Volgens mij kun je service profielen resetten en dan opgeven over hoeveel kilometer hij weer moet gaan zeuren.

Heb zelf ooit software aangeschaft waar mee je dit gewoon thuis kan doen. Een betere universele garage kan deze meldingen ook uitstellen cq opschuiven vaak vragen ze hier 25 euro voor.