Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Problemen met je motor? Misschien weet iemand raad
Door dikken36
Goedemiddag Allen,

Mijn naam is Dennis en ik ben in het bezit van een Passat 3bg uit 2003.
Er zit een 1.6 motor in en reed prima totdat de auto in koude start ging haperen toerental ging heen en weer en na een paar keer gas geven ging het weer goed.
Na de vacuumslang te hebben vervangen reed de auto een stuk beter en ik dacht probleem opgelost.
Oh ja dat probleem was er al, vaak sloeg de motor af tijdens het rijden op de snelweg maar ging ook weer gelijk verder en wat hij de laatste tijd veel doet is als ik aan het rijden ben dan gaat het motor managment lampje branden en gaat de auto lijkt op drie clinders werken en gaat vervolgens datzelfde lampje knipperen en verlies ik veel vermogen, als ik dan blijf rijden dat schiet naar een paar honderd meter het vermogen weer terug en gaat het motor managment lampje stoppen met knipperen en gaat weer constant branden.
Na het uitlezen van de auto geeft hij aan dat er een arm rijk toevoeging is in cilinder 1 of een lamdasensor.

Mijn vraag is zouden dit de injectors kunnen zijn of zeggen jullie wat anders???

Ook wil ik vragen of een van jullie weet of er een foefje bestaat om je sleutel in te leren zonder naar de dealer te gaan?

Hoor graag van jullie!!!!!!

Grtz Dennis