Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Problemen met je motor? Misschien weet iemand raad
Beste leden

Ik heb een golfje gekocht uit 1999,een cabrio met 1.6 aks motor.
De auto heb ik gekocht terwijl die niet starte maar was zo eigenwijs om te denken dat het iets simpels zou zijn om te maken,maar kom er niet meer uit.
Ik heb de auto thuis gebracht om hem op te knappen,omdat ik zelf bij een autoschade bedrijf werk zijn dat de kosten niet.
Ik krijg de auto alleen niet gestart,de vorige eigenaar reed met de auto en in een keer sloeg ie af en wou niet meer starten.
Eenmaal thuis met de auto heb ik hem uitgelezen en gaf aan dat de ecu was geblokeerd door startonderbreking en hij gaf nog een storing op de sleutel.
Nu had ik geen zin om andere sleutel te gaan halen bij de dealers omdat die best prijzig zijn had ik besloten om de immo uit de ecu te laten schrijven.
Maar nog steeds heb ik geen vonk,ik heb overal gekeken of dat de bobine stroom krijgt en de hallsensor krijgt ook stroom maar weet niet hoe ik dat verder kan meten.is er iemand hier die er iets van af weet.
Het zou echt helpen
Er zijn zat mensen die vragen stellen maar elkaar helpen blijft vaak achterwegen dat is helaas wel is jammer. Veel vragen worden wel door mij behandeld maar heb niet altijd even veel tijd blijft ook maar vrijwilligers werk.