Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Problemen met je motor? Misschien weet iemand raad
volgswagen golf 1999 automaat loopt op 3 celinders bougie kletsnat en nieuw zit geen vuiltje aan en plof geluid uit de uitlaat en trekt langsaam op wie kan me helpen er is bar gemeten op celinder van waar de bougie van zij nat was en er zit druk op de celinder
Klinkt of hij in noodloop draait. Wat voor motor type heb je?

Bobines en ontstekingsmodule al nagekeken?

Auto ook al uitgelezen ?

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk

wat betekent dat looploop draait en hoe kan ik daar achter komen heb bougie gepakt en die aan bougie kabel gemaakt en die vonkte gewoon .. van waar de celinder niet werkt en smorgens als ik gaf geef komt er water uit me uitlaat of bezinne geen inde de koeling resuvaar is schoon en me olie is ook schoen en gebruikt geen koeling vloei stof en gebruik ook geen olie ....
Je kunt je bougie kabels testen dmv een spray test en dan kijken of je vonken ziet:

Motor aanzetten in het donker, dan met een plantenspuit water over je kabels nevelen. zie je vonken dan heb je lekstroom op je bougiekabels, en zijn ze dus kapot.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk

heb vandaag nieuwe bogies bestelt laten wij dat eerst af sluiten maar toen me bougie aan die kabel had aan gesloten aan stukje schoon ijzer deed die raar want vonken gingen van de kabel en al dus die zwarte bescherming wat om de bougie kabel zit nou daar kwamen ook vonken vandaan ? en toen kwam er weer vonken van de bougie