Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Problemen met je motor? Misschien weet iemand raad
Door vr6hobbyist
Hallo allemaal,

Ik ben me corrado 2.0 8v aan het ombouwen naar vr6 en zit met volgende

Ik heb het hele voorterrein vervangen voor een van een vr6. Alles past prima en zit er netjes in.

Nu is mijn vraag zijn de zekeringkasten gelijk? Want hij draait wel maar start niet.

Gekke is nu als ik hem op contact zet vonkt hij een keer maar met starten niet? Benzinepomp draait ene moment wel andere moment niet. Alle massapunten zijn keurig schoon.
Nou Heb ik een zekeringkast van een vr6 kan ik alle stekkers zo overzetten?

Ook heb ik nog een zeer lange kabel over waar een roodwitte en witte draad aanzit. Stekkertje zal el wel afgevallen zijn.
Weet een van jullie waar deze voor is?

Alvast bedankt

Gr Ralf
Door vr6hobbyist
Goedenavond,

Vandaag weer bezig geweest maar probleem niet gevonden.
Als het goed is zou als ik alle stekkers keurig aansloot op de zekeringkast zou die moeten draaien.
Ik heb alle zekeringen bij langs gelopen en de relais van de vr6 overgezet het probleem blijft echter.

En weet nog steeds niet waar de lange draad voor is .

Iemand suggesties?
Door vr6hobbyist
Goedendag ik heb het probleem al opgelost. Lange draad is nog wel een raadsel.

Voor de rest gaat het mooi ben alleen op zoek naar km teller voor vr6.
Door vr6hobbyist
Ik heb alles al klaar ondertussen .

Ik heb alleennu een defecte koppeling maar daar zet ik nu ook nieuwe op.

Ik ga vanaf volgend weekend beginnen met turbo opbouw.

Ik doe dit lowbudget en ga dit posten maar wel met nieuwe onderdelen.
Door vr6hobbyist
Vandaag eerste km gereden 51 om precies te zijn.

Nou heb ik alleen geen gevens op me mfa?? En me olielampje knippert ookal is alles op pijl en alles draait perfect?

Iemand een idee?
Door Trevr6
Dan zul je even de kabelboom uit het voertuig moeten halen van zekeringenkast naar teller. En dan even de kabelboom nalopen. (Bezetting kun je vinden via de site die ik al stuurde)

Ik heb een gti teller in mijn caddy mk2 gebouwd, ik had toen precies hetzelfde probleem. Vooral het piepen na enige tijd is super irritant.