Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Problemen met je motor? Misschien weet iemand raad
Door reeynie
Nieuw spul of van de tweede hand? Ik zou t heel ff niet weten wat het moet zijn :$

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
Door tempel
[quote="reeynie"]Nieuw spul of van de tweede hand? Ik zou t heel ff niet weten wat het moet zijn :$

OK, ik heb namelijk dit meegemaakt met een bobine, lopen op 4 cilinders. Toen een nieuwe van Mapco er op, na 10000km weer hetzelfde geneuzel, vervolgens Beru er op.
Temic(made by Beru)geleverd door de dealer en Beru zijn wel de merken. Bosch is wel een merk, maar indien tweedehands, ben ik bang dat je andermans ellende hebt gekocht.
Door Snicky
Hoe zit het met je olie? Ververs je die rond de 15.000? En al eens een flush gedaan?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door Snicky
Je kan denk ik het beste er 1 voor jezelf bestellen op Ali Xpress. Heb ik ook gedaan, koste mij iets van van 25 eu. Kabel en cd-rom.

Ideaal!

Ik heb een OBDII

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door W3SS020
ja zal is kijken. ik kan het probleem helaas niet vinden heb alles geprobeerd en zie dus 1 ding over het hoofd, maar heb geen idee wat het is helaas.
iemand anders nog een idee ?
Door W3SS020
lijkt me sterk heb het hele blok tijdens de ketting revisie + koppeling helemaal gereinigd.
heb tevens de carterventilatie met een slang na beneden, en bij me inlaat heb ik het afgedopt.
Door W3SS020
Heb vandaag ook me labdasonde weer vervangen voor een andere maar maakte geen verschil met rijden helaas :(
Door W3SS020
iemand trouwens enig idee wat die n80 klep precies doet ? En wat de symptomen zijn van een defecte n80 klep.
Door marc
W3SS020 schreef:het lijkt wel als de auto koud is dat ie trouwens wel goed rijd, heel apart
dat had ik ook en dacht dus aan de kvs sensor maar dat mocht ook niet baten.
Die van mij rijd nu wel feller dan vroeger maar wat nu het probleem is geen idee
Om nu alle sensors te gaan vervangen heb ik ook geen zin in en zo zoals ik lees nu van jou hoeft dat ook nog niet eens de oplossing te zijn
Van de 8 jaar dat ik hem nu heb loopt hij de laatste 1,5 weer redelijk pittig ook al ben ik zelf totaal geen racer.
Ik ben erg nieuwschierig wat het nu echt is want miss is dat ook de oplossing voor mij.
Ik volg gespannen :wink:

obd2 kabel kun je uit china bestellen voor nog geen 15 euro dus dat zijn de kosten ook niet meer.
Heb zelf al een hele tijd de 11.11 vcds en die bevalt mij goed
Door W3SS020
ja ik ga morgen even verder kijken voor een oplossing!
Bedankt alvast voor alle reacties, en ik houd jullie uiteraard op de hoogte ;)
Door W3SS020
zover niks kunnen vinden, heb morgen vag-com binnen met obd1 verloop kabel. dus kan dan gelijk even kijken of daar wat uit komt :)