Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Problemen met je motor? Misschien weet iemand raad
Door johnVW
hey

ik heb voor me vrouwtje een Audi A4 1.6 benzine
ik ben met dat ding afgelopen zomer gestrand in Frankrijk toen was me waterpomp stuk
maar sins dien heb ik start problemen
de 1e keer start hij zonder problemen en blijft perfect lopen met een beetje schommelen van de toeren maar zoals vanochtend start hij weer voor geen meter na 10 min doorstarten en veel schokken start hij wel

het is vooral als je er een paar dagen niet mee rijd
wie weet raad Owja en kan je de audi gewoon uitlezen met de standaard VAG kabel die ik ook voor me VR6 gebruik ?
Door johnVW
ATi schreef:John, ja je kan gewoon uitlezen! tis immers VAG je kan zelfs een Porsche uitlezen :lol:
Nice gaan we dat is doen

maar ik zat zelf te denken dat er miss een injector stuk kan zijn
Door ATi
Ik denk een sensor (verzuipen) hoe dan ook, misschien zie je met uitlezen wel wat zooi voorbij komen, dan weet je gelijk waar je moet zoeken
Door johnVW
ATi schreef:Ik denk een sensor (verzuipen) hoe dan ook, misschien zie je met uitlezen wel wat zooi voorbij komen, dan weet je gelijk waar je moet zoeken
ja idd thanx man ik ga ff kutten ermee
Door johnVW
heb de wagen laten uitlezen maar geen geen noemenswaardige foutmelding
ja accu los meer niet

ze hebben het bij de garage zelf mogen ondervinden vrijdag tot 2x toe de accu leeg gestart
en gaf geen enkele kik maandag na een weekend binnen hebben gestaan startte hij in 1x en nog steeds geen foutmelding

dacht zelf eerst aan de brandstof pomp maar dan zou hij een foutmelding moeten geven lijkt mij ?

zelf ook expres een fout gemaakt temperatuur sensor los getrokken maar die fout gaf hij netjes aan

iemand een idee of moet ik gewoon een diep kanaal opzoeken ahhaha
Door johnVW
gevonden

verdeel kap en rotor helemaal op het gekke was dat hij vanochtend een foutmelding van de sleutel gaf