Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Problemen met je motor? Misschien weet iemand raad
Door NBNB
Heb sinds kort een golf 2 vr6 maar in de eerst versnelling ratelt die als ik de koppeling op laat komen en gas geef en als ik het gas loslaat stopt het dus is alleen met gas geven in zijn 1.
Auto schakeld voor de rest prima.
heb der iemand ervaring mee of weet wat het kan zijn dan hoor ik dat graag.
Door klamath
Tandwielen van de 1e versnelling zijn behoorlijk ver heen. Zit niks anders op als er een andere bak onder te hangen. (De Corrado van m'n pa heeft hetzelfde probleem. Hebben alleen de bak nog niet gewisseld. :lol: tot nu toe is die heel gebleven. :P )
Door klamath
Zou ik niet aan beginnen. of nouja, kun je doen. maar dan zou ik met een andere bak beginnen qua revisie. van je huidige bak zijn te tandwielen van de 1e versnelling iig al gaar. een andere bak is wel makkelijk te vinden voor schappelijke prijzen. dus zou daar eerst naar kijken.
Door johnVW
mja hoeveel ellende krijg je met een 2e hands bak zou hem wel bij een betrouwbare plek halen en niet via die ellende marktplaats
Door johnVW
klamath schreef:Of je haalt een gereviceerde 6 bak uit oost duitsland. :mrgreen: ben erg tevreden met die van mij iig.

haha ja dat is helemaal top 8)
Door NBNB
Ja ik zal niets anders weten dan marktplaats voor een andere versnellingsbak.
Maarja de blok en versnellingsbak hebben na revisie zon 9500 km gelopen want toen heb de vorige eigenaar de tellers op nul gezet vin ik aardig snel eigenlijk zal der vast mee getrapt hebben

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Door klamath
Hoeft niet. Ze kunnen ook aan de auto hebben gelast, maar de massa niet goed hebben gehad. Als dan je lasstroom door de bak gaat kan het putsen in de tandwielen veroorzaken. Iig dat is bij de vr6 van mn pa gebeurt.
Door NBNB
Zodan dat is klote.
Maarja zal dus echt voor een andere bak moeten gaan kijken

Door johnVW
Beekman demontage is wel eerlijk (( mijn mening))

het blijft natuurlijk allemaal 18 jaar oud :)
maar via marktplaats koop ik zo goed als niets meer vind het tegenwoordig ook echt een waardeloze pagina leuk om door heen te scrollen meer niet
Door bekir83
vind het wel raar dat ie nu al ratelt, dacht dat de bak ook gereviseerd was? maar ja kan het mis hebben.
hoop voor je dat het spul niet afgeragt is aangezien de aankoopprijs erg prijzig was.
Door NBNB
Nja ik dacht het ook maarja

Voor de rest geen problemen mee heb hem ook al laten nakijken maar een paar kleine dingetjes voor de rest echt een super auto