Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Problemen met je motor? Misschien weet iemand raad
Door VR6 AUTOMAAT
Goede dag,

VR6 Liefhebbers ik zal me maar ff netjes voorstellen,
Ik ben Jeffrey ben al 4 jaar in het bezit van een golf 3 automaat, sinds ik de auto heb heb ik al last van de lekkage van koelvloeistof en de geleiders is ook aan vervanging toe ik help graag mee maar heb niet zo'n verstand, WIE KAN MIJ HELPEN BUDGET IS NIET GROOT MAAR WE KOMEN ER WEL UIT.

OMGEVING AMSTERDAM A.U.B TOT SNEL !
Door DUSTYV!N
Ey jeffrey. Welkom!
Goed dat je je nog voorstelt na die lading die je over je heen kreeg [WINKING FACE]
Miss wat pics, en voorstel topic. Denk dat je dan wat meer kans maakt dat iemand zich bereid voelt om je uit de brand te helpen.
Door Joerivr6
Let op waar je aan begint.....

Koppakking is nog niet zo zeer het geld, maar als jouw klepgeleiders vervangen moeten worden zit je tezamen met klephoedjes, klepzetelfrezen, kleppen slijpen, kopvlakken etc toch al snel op de €250 - €350,-

Doe het namelijk regelmatig voor klanten.

Koppakking enkel zit je snel op €100,- en daarnaast heb je nog rekbouten nodig, ook al snel €85,-

Verder is het zeer aannemelijk dat je kettingen en geleiders moet vervangen wat je ook weer ongeveer op €250,- brengt.

Let op: bovenstaande is even een snel idee, daadwerkelijke prijzen kunnen afwijken. Klein budget brengt je dus niet ver.

Ben best bereid je te helpen en een goede prijs te maken, alles kan ook op locatie mits binnen. De tijd van blokken midden op straat verwisselen heb ik gehad. :wink: PB anders maar bij interesse of voor verdere info. Offerte kost je niets. :mrgreen:
Door DoppieVr6
Was te verwachten hè xD
Weinig tot geen geld willen uitgeven aan de auto..Pak dan lekker een brommertje :roll:

Als je een Golf,Corrado,Vento Vr6 koopt weet je bijna zeker dat je er geld in moet steken xD
Door Joerivr6
Laten wij geen overhaaste conclusies trekken heren, er zal ongetwijfeld een goede reden zijn voor het stilzwijgen.

Hoe dan ook, ik hoop dat Jeffrey een passende oplossing vindt
Door tempel
Hij is aan het sparen geslagen :lol: Maar als de reparatie kosten de aanschafprijs overstijgen, wat waarschijnlijk is, horen we niks meer.
Of het is een echte. En dan hoort hij op dit dooie forum :roll: Hoe heette die voorzitter ook al weer.