Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Problemen met je motor? Misschien weet iemand raad
Door Hababam
Hey allen,

Ik heb een Volkswagen passat 2014 (B8) 2.0 TDI die nog niet eens op 120000km zit.
En ik loop steeds vaken tegen een probleem aan dat de motor niet wil "aanslaan" hij blijft maar doordraaien maar start niet.
Nu ben ik wel naar de VW dealer geweest en daar hebben ze een aantal punten nagelopen waar ze zo snel niks konden vinden :^o .
En dit heb tweemaal gedaan met een leuk bedragje eraan gekoppeld.. :(

Dus nu het probleem nog steeds niet verholpen is heb ik ze nogmaals gebeld van de auto heeft nog steeds problemen.
En kreeg dit als antwoord "Meneer we kunnen er wel 30 uur insteken, echter zullen we al deze uren naar u doorbelasten".
Ook met een addertje eraan mogelijk kunnen ze het probleem uberhaupt niet vinden... Toch zal ik die 30 uur wel moeten betalen volgens hun.

(30 uur is niet zeker kan minder kan meer zijn)

Ze gaven aan jaa zodra het kapot is kunnen we het makkelijker oplossen.
Maar waarschijnlijk hoef ik dit julliet niet te vertellen, maar elke keer wanneer die niet gelijk aanslaat/gaat doet het een beetje pijn in me :D

Nu wou ik jullie advies vragen of het probleem jullie mischien bekend voorkomt en of iemand het eerder heeft gehad.

Aantal videos van het probleem.
1)
2)
3)
4)

Ik hoor graag van jullie.
Door Hababam
Als toevoeging. Ik kon geen nuttige codes uitlezen.
Dealer heeft ook gekeken echter kon die ook niks zien.

Wel had ik een g28 sensor code die is na een reset niet meer teruggekomen
Door Melkman
Heb hetzelfde gehad B8 2.0 tdi. Na veel geld uitgegeven te hebben oliedrukregelventiel (VVt) vervangen! Heb ik laten doen bij VAGTechniek. Opgelost. Ook na aanleiding diagnose dan.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk